15 August 2017

Dramatic footage of car reversing into protesters in Virginia 😭😭😭😭

Dramatic footage of car reversing into protesters in Virginia 😭😭😭😭
The story: http://www.ntd.tv/…/new-video-shows-moment-of-virginia-car…/

A car suddenly speeds down Fourth Street Southeast, ramming into pedestrians with an audible thud, striking another vehicle from behind and sending people flying through the air and over another car near the intersection with Water Street East.

The struck vehicle then hits a minivan ahead, sending that vehicle into more pedestrians. Seconds later, the car allegedly driven by Fields, reverses on Fourth Street, its front bumper dragging as people who avoided the initial attack chase after it.

James Alex Fields Jr., 20, was charged with second-degree murder. He also faces three counts of malicious wounding, and one count related to leaving the scene.

Rekaman dramatis Mobil serudukan ke kerumunan orang di Virginia 😭😭😭😭
Cerita: http://www.ntd.tv/2017/08/13/new-video-shows-moment-of-virginia-car-ramming-into-crowd/

Sebuah mobil tiba-tiba melaju ke Fourth Street Southeast, berjalan ke pejalan kaki dengan bunyi berdebum terdengar, menabrak kendaraan lain dari belakang dan mengirim orang-orang terbang di udara dan di atas mobil lain di dekat persimpangan dengan Water Street East.

Kendaraan yang dilanda lalu menabrak minivan ke depan, mengirim kendaraan itu ke lebih banyak pejalan kaki. Beberapa detik kemudian, mobil yang diduga digerakkan oleh Fields, membalikkan di Fourth Street, bumper depannya menyeret saat orang-orang yang menghindari serangan awal mengejarnya.

Selamat Datang, anda dapat menonton cuplikan video ini di channel YouTube:
MEDIA KITA, Yang mana merupakan salah satu media online berita terbaru disajikan secara kreatif yang bersifat menambah wawasan dan menghibur, Selamat menonton video di bawah ini:

Jangan Lupa Klik Subscribe/Berlangganan & Like Untuk Mendapatkan Video Terbaru:
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCOeOjmFDtco4qDVNY_OTncA
- Blogspot: https://multi-video.blogspot.co.id/
Sumber video/ Source video:
https://www.facebook.com/NTDNews/videos/1531431620266713/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.